miercuri, 21 martie 2012

Imi place aroma de vanilie!

...si-mi plac si prajiturile si mancarurile fine, fetele de masa din materiale pretioase de culoarea vaniliei, vinurile dulci, usoare si feminine, lumanarile arzand cu miros de vanilie in sfesnice de argint, calmul si bunastarea, intr-un cuvant, apreciez la maximum posibil o masa buna si frumos aranjata, in companie unor persoane de calitate.

Imi place sa le ofer celor dragi toate acestea, sa gatesc si sa experimentez in bucatarie.


Invat cu respect de la maestri, cred ca sunt fanul numarul 1 al blogului (sau sitului) culinar www.retetecalamama.ro, dar si al altor bloguri din peisajul culinar internautic romanesc: http://www.lauraadamache.ro, http://gospodini.blogspot.com, http://codrudepaine.ro si altele. Aceste doamne generoase mi-au oferit mie si celor pe care ii iubesc cele mai multe clipe de rasfat, vreau sa spun ca punerea in practica a retetelor dumnealor mi-a adus cele mai mari satisfactii, chiar daca nu am indraznit sa comentez pe blogurile lor, tot ceea ce am gatit urmandu-le explicatiile mi-a iesit... de revista! 

Prietenul meu rade de mine si imi spune ca sunt un fel de Julie, referindu-se la filmul Julie&Julia :). Dar iata ca am hotarat sa ies din anonimat (si aici seman cu Julie :) ) si sa lansez si eu un modest blog. Unul mic, dar cu parfum de vanilie. :)

Am lansat acest blog pentru ca ador sa gatesc si chiar daca nu am timp sa o fac pe indelete, atat de des cat as vrea, atunci cand pregatesc ceva rezultatul chiar merita impartasit si pentru ca doamna Laura a lansat un extraordinat concurs culinar pe blogul dumneaei, care, cine stie, poate chiar ar putea sa faca sa ajunga in modesta mea bucatarie un KitchenAid adevarat! 

Deci, lume, here I am! Zilele viitoare voi publica un meniu de sarbatoare prin care voi sarbatori faptul ca sunt femeie si sunt mandra de asta, si care sper sa fie chiar ceea ce membrii juriului asteapta de la concurenti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu